Followers

Sunday 6 May 2012

MANUSIA..!!!MANUSIA!!!!

isshhh geram betol aku ngan kakak dekat tempat keje aku tu....aku tahu lah ang tu andartu.....so xpayahlah nak tunjuk sangat y diri ang tu lom kawen!!!!!!fikir diri ang tu bagus tersangat bagus rrrr....geli aku tengok...asyik hendak tegur kesalahan orang laen je..diri sendiri salah tak lah tengok!!!!BODOH..!!!! Ada ke patut dia pergi report kt PM...PM means PROJECT MANAGER.....nasib baik lah PM aku tu bagus sgt..walaupon dia tu cina yang xtau pe2x tentang agama kita,tetapi dia boleh bertolak ansur dengan kita orang islam..tetapi orang sesema islam kita xreti nk bertolak ansur...dengki dengan pe y orang laen buat!!!! Sebenarnya aku nk cerita tentang kakak dekat tempat keje aku nie...dia suka je nk menyibuk tentang hal aku n kawan2x yang lain..actually hari tu aku masok surau nk tido..biasalah time rehat,kita kena lah rehat jugak walaupon kita tak keluar makan..tak semesti rehat kita kena makan...(xde duet xkuaq makan lah)..hahahahahha.. Hmmmm...dia boleh tanya aku soalan "time lunch ke" dengan nada yang sinis....aku senyum je sebab aku fikiq dia tu senior aku tapi hati nie membuak-buak je "suka hati aku lah"......Pada suatu hati itu.....aku punya PM tegur,Azliatul,Liana,Siti Fatimah,de orang complain pasal all's bertiga...nape erk aku bertanya??....PM cakap de orang complain pasal tido kt dalam surau...kami nie senyum...lam hati kami bertiga nie...GERAM jeeee ngan minah nie... Amboiiii mengata orang tido,dia n the geng tido kt dalam surau orang lain xcakap pe pon..menyibuk!!!!minah tu pesan dekat PM "if diaorang xpuas hati dengan i,suruh mereka jumpa i sekunkz"..mcm sial aku cakap perempuan nie.....mentanglah senior boleh pulak berlagak mcm bos...aduhhhh.....aku xkisah if dia nk tegur aku elok2x...aku boleh terima dengan elok sebab aku nie junior kt tempat tu..nie pergi lapor dekat PM..PM said "u orang bertiga,tangkap dia n ikat dekat lam surau tu"hahahhahahaha..sporting gila aku punya PM... k..k...dh reda sikit marah aku pada dia..tapi setiap kali aku tengok muka dia!!!!!eeeeehhh menyampah gilaaaa...fkiq bagoss jeeee.... hmm dh abis coretan nie..bubye..if aku de masa lagi aku update y terbaru...assalamulaikom

No comments:

Post a Comment