Followers

Sunday 4 March 2012

excident moto (4/3/2012)

abis 1 masalh timbul lak masalah lg..keta aku xleh kuaq lg..nie moto ein wt hal...pagi nie time ein nk g kje dia excident...keta langgar dr belakang..bukan men teruk aku tengak dia..aku dh lah xleh tgk darah..aku geli..n nk pitam pon de...half dr tangan dia calar n berbalut...

Ya allah dugaan y baru kami terima taun nie...skunkz lg pening..cmne nk g kje???dh lah keta xde...moto lak excident....

pada masa yg sma adik aku lak msok wad..coz darah kotor kt lam perut...tambah air lak 2..
npe erk semua nie berlaku pada aku???????abis 1 bab datang lg 1 bab..aku redo ya allah if dugaan dr mu...sesungguhnya aku nie hamba y lemah....

mungkin nie dugaanmu pada hamba2xmu...hope my dear n my sis cepat semboh n dirahmati Allah S.W.T...sesungguhnya aku amat menyayangi family n kamu.....

No comments:

Post a Comment