Followers

Friday 13 January 2012

balek kampung halamanku

menghitung hari je nk balek kampung....aku rasa macam dah lama sangat xbalek sangat...terasa rindu ngan masakan mak aku...rindu abah,mak n adik2x kesayangan aku...tapi kali nie aku balek tidak keseorangan..aku balek berdua ngan ein..aku rasa dah tiba masanya untuk aku bawak dia jumpa ngan family aku...bagi dia sual kenal ngan family aku...takut dia xleh nk terima pulak famly aku cmna nt..family aku dh xkaya sangat...sederhana je..umah pun xcantik...cukup untuk berteduh dari panas,hujan...





aku harap dia dapat terima kedaan famly aku dengan hati yang terbuka..bukan dengan hat yang xrela...if lepas nie if dia nk lepaskan aku kerana xdapat nk terima kedaan famly aku pon aku reda...aku nie owg susah...bukan owg berada yang dia fikiq selama nie..


dalam masa yang sama aku nk bayaq roxteck kereta...tapi kereta xleh nk kuaq lah dari bengkel..aku patah kaki nk keje..susah nk bergerak tanpa kenderaan sendiri...hidup aku xsuka nk menyusahkan owg lain..selagi aku mampu buat sendiri aku akan buaqtnya dengan sendiri tanpa bantuan owg lain...

selamanie aku fikiq cmna nk bayaq roxteck kereta..1st aku nk kena bayaq..owg lain senang je cakap tapi aku yang menaggung semuanya...tapi alhamdullah..owg cakap rezeki de je dimana...aku akan cuba y termampu untuk bayaq pakai duet aku sendiri...yang penting halai...


No comments:

Post a Comment