Followers

Tuesday 16 October 2012

Tali Pertunangan 2012.....luv u girlz......

Assamulaikom....

hmm dah lama sangat aku xupdate blog nie..aku nk cite nie...tau nie 2 orang kawan baik aku akan tunang...aku tumpang happy untuk depa berdua...

Kawan aku yang seorang aku nie dok muar,dan akan bertunang bulan nie,selepas raya haji,tak silap aku 27/10/12..itu kawan dari aku masok UNIKL MSI,1 bilik sampailah Sem 5..Aku teringin nak pergi ke Muar tengok dia tunang tapi raya haji lah pulok...hmmm..nt kawen aku kena pergi jugak ke sana untuk melihat hari bahagia kawan aku....

Kawan aku yang cowang nie dok kt Pendang aku melangsungkan pertunangan pada bulan disember nie...Tahun yang sama tapi berbeza bulan jeee....Dia nie aku anggap macam kakak aku pon ada gak..maklumlah aku kan xda kakak..hahahahah..kadang2x macam musuh pon de gak dia nie.Bila kami berjumpa hmmmmm mcm2x agenda lah kami lakukan seperti "mengumpat orang yang kami xsuka".hahahah..

Aku dh lama xjumpa dengan mereka berdua..RINDU sangat dengan mereka....luv u girlz.....anyway aku tumpang gembira dengan berita pertunangan my best friend Zaemylia and Farah Adila..aku xsure lagi dapat pergi ke tak ke majlis pertunangan kamu berdua..tapi aku rasa semuanya akan berjalan seperti yang dirancang..semoga Allah menberkati perhubungan mereka...

Selamat mengikat tali pertunangan pada tahun 2012 ye sayang-sayangku berdua......Mmmuuuuahahhhh



No comments:

Post a Comment