Followers

Sunday 1 January 2012

new year 2012..bye 2011...

life 2011 byk memberi aku impact terhadap diri aku....firstly aku nk ucapkan ribuan terima kasih to all my frenz y byk memberi tunjuk ajaq kepada aku..aku pon xtau dri mana nk start....

first tempat aku berkerja is METEX at kulim....dulu aku intra kt situ then aku continues kerja dekat situ,,dah manager offer kerja,,mesti lah aku nk..coz zaman sekunkz nie mmg susah nk dapat kerja..Then kawan aku farah pon masok intra dekat situ..dia housemate,musuh,kawan,n dia jugak orang gaji kt umah sendiri.hahahahah..aku dok kt umah tu lex je...mcm mak datin.hahah..yang paling aku xsuka tu tentang dia,dia nie suka sungguh balek,tiap2x minggu je mesti dia balek pendang..tinggallah aku cowang2x kt umah..hahahah..BOSAN SGT2x farah adilah woi...hahahahaha...tapi dia nie the best frenz aku pernah jumpa....


and nie pulak kawan2x aku yang kerja kt metex....diowang nie simple and bek ati.....



nie time aku intra...de wat BBQ....tp makanan dia xde lah sedap sgt..hahahah



heheheh..nie time besday gurlz.hhahah..dapat adiah dri cepoi...huhu..tq saiful azli...



nie firstime jumpa fafau....


second time...adik aku yang kecik sekali sakit...paru2x masuk air,n cepat lemah...adik aku yang nie gemok sikit..xmcm kami yang len...kurus je..huhuhu...kecian tengak dia 2,sedih bila dia ckp sakit.....



nie pic time dia sihat.....




No comments:

Post a Comment