Followers

Sunday 1 January 2012

bahagian kedua......

third yang paling gembira lam hidup aku is dapat kereta GEN 2 warna oren.....aku juz sambung bayaq je kereta 2...seperti kauowng tengok....kereta y excident 2.....2 bukan aku yang bawak ye...yang bawak my dear.....

yang keempat...aku pernah putus dengan salehin means (my pakwe y sekarang nie)selama 6 ke 7 bulan dia tnggalkan aku....pas 2 dia cari aku kembali....dia y xboleh nk idup tanpa aku..aku boleh je...huhuhu....dalam at nie hanya allah s.w.t tau pe y aku rasa ketika dia tinggalkan aku...nasb ade farah yang banyak bantu aku dalam hadapi saat genting dulu..huhuhu..owg cakap if kita pernah sakitkan ati owng,ALLAH S.W.T akan balas pe y kita dah buat...sebelum ein,aku pernah kawan ngan seseowang....aku hampakan harapan dia terhadap aku...now aku dh dapat pe y dia rasa dulu ketika aku tnggalkan dia...alhamdullah,skunkz aku dh kerja kt KL..compony OCK SETIA ENG....jadik admin je...aku harap ein tidak mengampakan aku untuk kali ke 2..aku dh beri peluang terhadap dia,harap dia jangan sia2x peluang n hidup aku nie....aku nie xde lah memilah sangat lam bab ne..aku xkisah dia gemok ke kurus ke asaLKAN dia leh bahagiakan aku dunia akhira....semoga ALLAH S.W.T panjangka perhubungan kami sehingga ke akhir hayat aku........amin...






No comments:

Post a Comment