Followers

Tuesday, 6 December 2011

My Car..........

kereta....

"sayang col jap"......bila tanya npe???...'col lah jap nk msg xleh'...aku pon col lah..."syg kete acident"...perhhhh.....berderau darah aku...rasa nk pengsan kt situ...aku buat keje pon dh xkena....Allah.....dunia aku gelap time 2...

Aku risau cmna nk gtau kt family farah...sebab kereta tu belom tukaq nama lg...first mmg aku takut nk gtau family farah...aku dh fikiq macam2x perkara ya negetif...aku nie mmg cepat fikiq perkara y negetif...fikiran aku time 2 mmg xleh nk fikir langsung...kepada family farah ,saya nk mintak maaf banyak2x coz dh menyusahkan family kamu..

saya banyak menyusah keluarga nie..saya xtau cmna nk balas jasa dan pengorbanan family mereka terhadap aku...hanya ALLAH S.W.T je dapat membalas jasa dan pergorbanan nie...maaf kan saya pak cik and mak cik...thank you jugak dekat abg farah and kak mimi....terima kasih banyak2x....


10 november 2011
















* saya mintak maaf banyak2x cox dh banyak menyusahkan pak cik n mak cik"....

2 comments:

  1. haiyark.... agak truk kan?? patut la teqeyak!!! hahahahahakk.... apa pun suma dah ok kan???

    jaga harta yang da.. tu ya yang ang da.. ok yana???

    ReplyDelete
  2. tau xpe....mau aku xnagis.bengkak mata2x aku..macam kehilangan owg tersayang.huhuh..alhamdullah dh wokey..tp ngah 2gu abg ang je k sain..baru keta leh kuaq...

    ReplyDelete